Vânzarea în Magazinul online se bazează pe Termenii si Condițiile acestui Magazin online, pe care fiecare client ar trebui să îi citească înainte de ancomanda. Lansarea unei comenzi constituie acceptarea acestor Termeni și Condiții. HUB ORTOPEDIE SRL, cu sediul în Chișinău, str. Varlaam 69, având cod fiscal 1012600025753 , tel :022/859640, e-mail info@ortopedie.md. Magazinul este condus de HUB ORTOPEDIE SRL. Magazinul își rezerva dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în întregime, sau orice parte a acestora, în orice moment, fără notificare prealabilă. Clientul nu este obligat de prevederile Termenilor si Condițiilor care au fost modificate după ce comanda a fost făcută. Prin cumpărarea de produse din magazinul nostru, Clientul accepta acești Termeni si Condiții. Prin acceptarea Termenilor si Condițiilor, Clientul este de acord sa primească materiale promoționale trimise pentru a fi informat cu privire la oferte speciale, produse noi, etc. Termenii și Condițiile Magazinului on-line Persoanele care au vasta de 18 de ani și au capacitate deplină de exercițiu pot fi clienți ai Magazinului. 

  1. Magazinul nostru vinde produse online. Oferim servicii 24/7, 365 de zile pe an. Ca urmare, comenzile pot fi făcute 24/7. 
  2. Noi vindem doar produse noi, care nu prezintă defecte fizice sau juridice.
  3. Toate produsele disponibile în magazinul nostru exista pe stoc în depozitul nostru sau se livrează la comandă. Cu toate acestea, informațiile cu privire la disponibilitatea produselor pot fi modificate fără notificare prealabilă. 
  4. Prețuri: Toate prețurile sunt în MDL. Prețul brut care conține cota de TVA aplicabilă, este indicat împreună cu o descriere completă a produselor. Prețul fiecărui produs specificat atunci când comanda este lansată este obligatoriu și nu se va schimba până la efectuarea plății. 5. Magazinul își rezerva dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile în Magazin, de a introduce produse noi, de a face și retrage oferte speciale pe site-urile Magazinului sau de a modifica site-urile. 
  5. În cazul produselor care au un preț special, sau al produselor care sunt la lichidare de stocuri, comenzile vor fi executate în ordinea în care comenzile confirmate au apărut în panoul nostru de vânzări electronice. Numărul articolelor care au un preț special sau se afla la lichidare este limitat. Prețurile speciale sunt valabile doar pentru o anumită perioadă de timp. Clientul nu poate pretinde o rambursare, respectiv diferența dintre prețul special și prețul obișnuit, în cazul în care comanda a fost făcută după perioada în care produsul a fost disponibil la un preț special. 
  6. Comenzi: Comenzile se fac prin completarea, în mod corect, a formularului de comanda aflat pe site. 
  7. Comenzile pot fi făcute numai de persoanele care s-au înregistrat și dețin un cont la Magazin, sau cei care vor furniza toate informațiile necesare pentru a efectua tranzacția. 
  8. Fiecare comanda făcută de către Client este confirmată – vom trimite un email sau un apel, informând clientul ca am primit comanda. 
  9. Magazinul își rezervă dreptul de a verifica comanda. Dacă nu poate fi stabilit nici un contact cu cumpărătorul sau comanda nu poate fi verificată, Magazinul își rezervă dreptul de a suspenda executarea comenzii. 
  10. Factura care confirmă achiziționarea produsului este inclusă în pachet cu produsul. La cererea clientului, acesta poate fi trimis la adresa de e-mail. 
  11. Pe lângă aceasta, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, cumpărătorul este de acord cu emiterea și expedierea unei facturi rectificate în format electronic la adresa de e-mail furnizată în comandă. 
  12. În consecință, cumpărătorul este de acord, că furnizarea facturii rectificate la adresa de e-mail furnizată în comandă, echivalează cu confirmarea primirii acesteia. 
  13. Livrarea: Magazinul executa comenzile în termen de 48 de ore de la efectuarea comenzii sau efectuarea plății. În cazul în care există probleme in executarea comenzii, Clienții vor fi informați imediat cu privire la acest aspect. Prin executarea comenzii se înțelege expedierea bunurilor clientului. 
  14. Livrările pe teritoriul Republicii Moldova sunt realizate de către un serviciu de curierat, în afara țării – de către un serviciu de curierat și poștă. 
  15. Magazinul nu îți asuma responsabilitatea pentru deteriorarea sau pierderea bunurilor de către compania de curierat. În cazul in care serviciul de curierat este ales de către cumpărător, Magazinul nu își asuma nici o răspundere. 
  16. Magazinul nu își asuma responsabilitatea pentru transporturile ce nu au fost livrate de către un serviciu de curierat din vina clientului (nu a putut fi stabilit un contact, nu s-a aflat nimeni la adresa, adresa de livrare incorectă) sau din vina serviciului de curierat. De asemenea, Magazinul nu își asuma responsabilitatea pentru reținerea coletelor de către autoritățile de control (de exemplu vama). Serviciul de curierat efectuează mai multe încercări de a livra coletul. În cazul în care nu este livrat pentru oricare dintre motivele de mai sus, coletul este considerat livrat. Costul de livrare pentru comenzile externe variază și este afișat la efectuarea comenzii. 
  17. Returnare și reclamații: Vânzătorul ia in considerare cererile și plângerile și oferă informații despre produs oral, în scris, prin e-mail sau format electronic. 
  18. Atunci când efectuează plângeri sau cereri, Clientul ar trebui să utilizeze numărul de ordine al lui/ei sau să furnizeze informațiile necesare pentru identificarea lui/ei. 
  19. Magazinul va răspunde la plângere în termen de cel mult 14 zile lucrătoare din momentul primirii tuturor informațiilor necesare (punctul 17). Răspunsurile pot fi furnizate în aceeași formă în care a fost depusă cererea sau plângerea. 
  20. Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești Termeni și condiții au fost îndeplinite. 
  21. Clientul este obligat să trimită ambalajul cu produsul, dovada care să ateste achiziționarea produsului (chitanță sau factură) și formularul de returnare completat, în termen de 90 de zile calendaristice de la data cumpărării. În cazul coletelor expediate în afara teritoriului RM, biroul vamal poate impune o taxă vamală în funcție de țara în care este expediat coletul. Această taxă trebuie plătită de către clientul care dorește să colecteze coletul. 
  22. Reclamațiile si returnările sunt acceptate prin telefon/fax la numărul tel: 022/859640, și în scris, la următoarea adresă: HUB ORTOPEDIE SRL, Chișinău, str. Varlaam 69, sau e-mail info@ortopedie.md 
  23. Suma rambursata este prețul produsului minus costul de livrare și costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregătire a mărfurilor pentru transport. 
  24. Dupa ce plângerea / returnarea a fost acceptată, banii se restituie în contul descris în formularul de returnare în termen de 14 zile. 
  25. Rezilierea contractului: În conformitate cu Legislația în vigoare a Republicii Moldova, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Vânzătorul va notifica Clientul ca el / ea are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua: a) la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor; b) în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consummator printr-o singură comandă și livrate separat: la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați la următoarea adresa: HUB ORTOPEDIE SRL, Chișinău, str. Varlaam 69, sau e-mail info@ortopedie.md cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat. De asemenea, puteți completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. 
  26. Mărfurile returnate trebuie să fie returnate împreună cu formularul de retragere din contract la adresa indicată la punctul numărul 25 al acestor Termeni si Conditii. Clientul este obligat să trimită ambalajul cu produsul intact. 
  27. În cazul retragerii din contract, Magazinul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. 
  28. Magazinul nu trimite bani prin poștă sau curier. Metode de plata 30. Magazinul oferă trei metode de plata: l. Numerar la livrare – clientul achita produsele in momentul livrării 2. Transfer de bani – plata se face dupa lansarea comenzii. Clientul poate face un transfer prin intermediul internetului, într-o bancă sau într-un oficiu poștal. Numărul de cont va fi trimis prin e-mail, împreună cu informațiile despre acceptarea comenzii. Comanda va fi executată după ce vom primi plata. Plata cu cardul – se accepta carduri de plată, inclusiv MasterCard și Visa. Informațiile despre acceptarea comenzii vor fi trimise Clientului prin e-mail. Restituiri și plăți excedentare 
  29. În cazurile in care Magazinul este obligat să ramburseze banii Clientului platiți de el / ea în contul Magazinului, această returnare are loc în termen de maximum 14 zile lucrătoare. 
  30. În cazul în care Clientul a efectuat plata prin card de credit sau prin transfer electronic, rambursarea se face pe cardul de credit sau in contul bancar din care a fost făcută plata. În caz de transfer bancar tradițional, numerar la livrare, sau atunci când, din motive independente de responsabilitatea Magazinului identificarea numărului de cont bancar din care a fost efectuata plata nu este posibila, rambursarea se va efectua in contul de client în Magazin (excedent) . Excedentul din contul Clientului va fi transferat in contul bancar al Clientului numai atunci când el / ea solicita acest lucru. Comanda este introdusa in Magazin prin formularul de contact sau în scris la adresa Magazinului. 
  31. Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea Clientului care solicită rambursarea. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care Clientul, în ciuda unei cereri trimise la adresa lui / ei de e-mail, nu a indicat contul bancar în care se face plata, sau în cazul în care nu furnizează Magazinului toate datele necesare pentru a efectua plata. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care o astfel de situație rezultă deoarece Clientul a furnizat date cu caracter personal incorecte (nume, adresa) sau numărul de cont incorect. Securitate și confidențialitate 
  32. Clienții furnizează în mod voluntar informațiile personale. Datele sunt utilizate numai de către HUB ORTOPEDIE S.R.L. Doar informațiile necesare sunt solicitate și sunt folosite doar pentru a identifica Clientului și a executa comanda. Fiecare Client are dreptul de a vizualiza datele pe care el(ea) le-a furnizat sau le-a actualizat. Fiecare client beneficiază, de asemenea, de drepturile care decurg din Legea cu privire la protecția datelor cu character personal. 
  33. Datele cu caracter personal sunt protejate în conformitate cu Legea Nr. 133
    din 08-07-2011 privind protecția datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date, pentru a preveni accesul terțelor persoane. 
  34. În cazul în care Clientul este de acord, cu consimțământul acestuia, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Magazin pentru a informa Clientul despre produsele noi, promoții și servicii disponibile în Magazin. 
  35. Clienții Magazinului au dreptul de a verifica datele lor cu caracter personal, de a le schimba si de a solicita eliminarea acestora. Politica privind Cookie-urile În această declarație termenul „cookie” este folosit pentru a desemna fișierele cookie precum și alte astfel de dispozitive care sunt reglementate de această lege privind confidențialitatea și comunicațiile electronice. 1. Ce sunt cookie-urile? Un cookie este pur și simplu un fișier text care conține mici fragmente de date, stocate pe computer sau alt dispozitiv atunci când vizitați un site web. Cookie-urile sunt folosite pentru a facilita navigarea pe site-uri web pe care le vizitați, dar nu colectează informații stocate pe computer sau în fișiere. Cookie-urile asigura maximum de acuratețe a serviciilor și, astfel, facilitează utilizarea unui browser web. Pentru a vă proteja confidențialitatea, browserele web permit accesul la o pagină web pentru fișierele cookie care au fost deja introduse pe calculatorul dumneavoastră. 2. De ce folosim cookie-urile? Noi folosim cookie-uri pentru a afla mai multe despre modul în care utilizatorii navighează paginile noastre web, ceea ce ne conferă noua posibilitatea de a vă oferi o mai bună informare adaptata la nevoile dumneavoastră individuale și de a îmbunătăți experiența Dvs. pe site-urile noastre. Cookie-urile memorează tipul browser-ului web pe care il utilizați și alte browser add-on-uri instalate pe computer. Ele memorează, de asemenea, alegerile pe care le faceți, cum ar fi limba sau regiunea. Ele sunt salvate ca setări implicite și sunt utilizate atunci când vizitați site-ul din nou. Aceste fișiere, de asemenea, permit utilizatorilor de Internet să evalueze paginile web si sa posteze comentarii. 3. Ce tipuri de cookie-uri folosim? Cookie-urile strict necesare Acestea sunt cookie-urile esențiale care vă permit ele va permit sa vă deplasați prin site-urile noastre de Internet si sa utilizați caracteristicile noastre. Fără ele, nu pot fi furnizate serviciile de înregistrare și accesare. Aceste cookie-uri nu colectează informații despre dumneavoastră, care ar putea fi folosite pentru comercializare sau pentru a verifica unde ați navigat pe internet. Cookie-urile de performanță Acestea colectează informații despre modul în care utilizați un site web, de exemplu, care pagini te vizitați cel mai adesea. Aceste cookie-uri nu va identifica pe dumneavoastră ca individ. Toate datele sunt adunate si cumulate anonim. Aceasta sunt folosite doar pentru a ne ajuta sa îmbunătățim performanțele site-urilor noastre de Internet. Cookie-urile de funcționalitate: Aceste cookie-uri ne permit sa memoram alegerile pe care le faceți (cum ar fi numele dumneavoastră de utilizator, limba sau regiunea in care va aflați) pentru a asigura o experiență online mai personalizata. Ele memorează modificările efectuate la dimensiunea textului, fonturi și alte părți de pagini web pe care le puteți personaliza. Ele pot de asemenea permite vizitatorilor sa urmărească materiale video, sa joace jocuri si sa se angajeze cu instrumente de socializare, cum ar fi bloguri, chatroom-uri si forumuri. Informațiile pe care le colectează pot fi făcute anonim. Nu pot urmări alte site-uri pe care le vizitați. Cookie-urile care vizează un obiectiv / de reclama Acestea oferă reclame sau mesaje relevante pentru dumneavoastră și interesele dumneavoastră. Uneori Cookie-urile care vizează un obiectiv sunt legate de alte site-uri, de exemplu, site-uri de socializare. Cookie-urile temporare sau pe termen lung În cadrul acestor patru tipuri de cookie, cookie-urile sunt clasificate, fie ca temporare (cookie-uri „sesiune”) sau pe termen lung (cookie-uri „remanente”). Cookies „sesiune” face legătura acțiunilor dumneavoastră intr-o singura sesiune. Aceasta „sesiune” începe atunci când pagina web este deschisa și se sfârșește atunci când aceasta este închisa. Apoi, cookie-ul este șters pentru totdeauna. Cookie-uri ” remanente ” rămân pe un calculator sau alt dispozitiv pentru o anumită perioadă de timp. Ele sunt activate în mod automat atunci când vizitați un anumit site. 4. Cum se blochează sau se șterg cookie-urile? Dacă decideți că nu sunteți mulțumit cu utilizarea de cookie-uri pe acest site, le puteți șterge cu ușurință din folderul cookie al browser-ului. Asemenea, puteți seta browser-ul pentru a bloca cookie-uri sau pentru a trimite o notificare de avertizare înainte ca un cookie sa fie stocat pe calculatorul dumneavoastră. Puteți găsi mai multe informații despre cookies din meniul browser-ului. Când blocați cookie-uri, puteți utiliza în continuare site-urile noastre, dar acest lucru va avea un impact negativ asupra gradului de utilizare a acestor site-uri web.